Page background

E-rejestracja

Przejdź do E-rejestracji w systemie SERUM

Kliknij w obrazek, aby przejść do systemu SERUM

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SYSTEMU INTERNETOWEJ REJESTRACJI PACJENTÓW

NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ

ALMED” SP. Z O.O.

§ I

Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Pacjentów NZOZ „ALMED” z Systemu Internetowej Rejestracji Pacjentów zamieszczonego na stronie internetowej www.almed.malbork.pl, zwanego dalej „Systemem”.
  2. Właścicielem i administratorem Systemu jest NZOZ „ALMED” Sp. z o.o.
  3. NZOZ „ALMED” zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania dostępności Systemu lub modyfikacji zakresu świadczonych usług ze względów technicznych.
  4. Korzystanie z Systemu jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

§ II

Zasady rejestracji Pacjenta

  1. Z systemu rejestracji internetowej mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie, które zapoznały się z niniejszym regulaminem i wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  2. Dane osobowe przetwarzane w Systemie obejmują:
    1. Imię i nazwisko
    2. PESEL
    3. Data urodzenia
    4. Adres – email
    5. Numer telefonu
  3. Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w Systemie można dokonać:
    1. korespondencyjnie na adres siedziby Administratora tj. NZOZ „ALMED” Sp. z o.o., ul. Dworcowa 14, 82-200 Malbork
    2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej rejestracja@almed.malbork.pl
  4. Rejestracja internetowa jest udostępniona Pacjentom, którzy złożyli deklaracje wyboru lekarza POZ w NZOZ „ALMED”.
  5. Logowanie do systemu rejestracji internetowej odbywa się na podstawie loginu i hasła wygenerowanego przez rejestrację.
  6. Rejestracja na wizyty za pomocą rejestracji internetowej może dotyczyć tylko osoby zalogowanej. W przypadku rejestracji wizyty dziecka do lat 18 jego opiekun prawny loguje się do systemu na podstawie numeru pesel i nazwiska dziecka.
  7. Rejestracja internetowa odbywa się w godz. 600-2300
  8. Pacjent korzystający z rejestracji Internetowej może zarezerwować maksymalnie 1 wizytę w ramach tej samej poradni. Kolejna rejestracja internetowa może nastąpić po zrealizowaniu wizyty lub po rezygnacji z wcześniejszej rejestracji.
  9. System umożliwia dokonanie Rejestracji Internetowej na wizytę z pięciodniowym wyprzedzeniem.
  10. Po dokonaniu prawidłowej rejestracji Pacjent otrzymuje automatycznie, drogą elektroniczną na adres e-mail potwierdzenie zaplanowanej wizyty, pod warunkiem, iż Pacjent podał prawidłowy adres e-mail.
  11. NZOZ „ALMED” zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości wizyt, na które istnieje możliwość rejestracji poprzez System.
  12. Informacja o rezygnacji z wizyty powinna być przekazana przez Pacjenta (osobiście, telefonicznie lub przez stronę internetową) najpóźniej na 2 godziny przed terminem wizyty.
  13. Pacjent, który nie zgłosił odwołania wizyty i wizyta nie została zrealizowana, może być pozbawiony dostępu do rejestracji internetowej na okres 3 miesięcy.
  14. Prawo do korzystania z rejestracji internetowej może być też odebrane Pacjentowi za nieprzestrzeganie niniejszego Regulaminu oraz za:
    1. próby nieautoryzowanego dostępu do Systemu,
    2. czynności zmierzające do uszkodzenia lub destabilizacji pracy Systemu rejestracji,
    3. wprowadzenie przez użytkownika nieprawdziwych danych.
  1. Pacjent rejestrujący się z wyprzedzeniem ma obowiązek upewnić się (internetowo/telefonicznie) czy wizyta, którą zaplanował jest aktualna.
  2. Pacjent korzystający z rejestracji internetowej podlega weryfikacji prawa do świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych na zasadach ogólnych.
  3. W przypadku nagłych zdarzeń losowych, np. choroba lekarza, NZOZ „ALMED” zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty w ustalonym terminie, o czym pacjent zostanie powiadomiony telefonicznie

§ III

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na stronie internetowej NZOZ „ALMED”.
  2. NZOZ „ALMED” zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
  3. Zmiany niniejszego regulaminu wchodzą w życie z dniem ich ogłoszenia na stronie internetowej NZOZ „ALMED”.